top of page

Een Objectboek is een investering meer dan waard.

In het topsegment van de huizenmarkt gaat het bij het sluiten van de deal niet om een paar duizend euro meer of minder. Eerder om tienduizenden, als het al niet om tonnen of nog veel meer gaat. De investering in een Objectboek is daar een fractie van. Het is dus de moeite waard om dat stapje extra te zetten. Met dat stapje extra voeg je waarde toe aan je communicatie. Omdat de ervaring leert dat dat resultaat oplevert. We zorgen minimaal dat de ‘harde’ kwaliteit van het Object – wat het als fysiek product te bieden heeft – optimaal wordt overgebracht. Vervolgens voegen we waarde toe door de zachte kwaliteiten – sfeer, omgeving, beleving – over het voetlicht te brengen. Met de opzet en de vormgeving van een Objectboek reflecteren we de kwaliteit en de sfeer van het Object. Zo bevestigt een Objectboek het positieve gevoel van de kandidaat koper en wakkert de ontluikende verliefdheid nog verder aan. En om een ‘oude rot’ in het makelvak te citeren ‘als ze verliefd zijn kan je meer vragen’. Hoeveel meer je dan kan vragen en hoeveel meer opbrengst dat dan oplevert hangt van veel dingen af en is op voorhand dus niet met zekerheid te zeggen, maar één ding is zeker; je wilt als makelaar en eigenaar niet die extra opbrengst mislopen. Dus doe je die kleine investering. Inmiddels hebben zo’n tweehonderd eigenaren en hun makelaars dat begrepen en die investering gedaan. En dat aantal groeit met de dag. 

Ook investeren met een rendement waar ze op het Damrak steil van achterover slaan, bel dan met Wim Huyzer:

06 20013195 of laat je gegevens achter.

bottom of page