top of page

investeren in meeropbrengst

 

In de top van de huizenmarkt gaat het bij het sluiten van de deal niet om marges van een paar duizend euro meer of minder. Eerder om tienduizenden, als het al niet om tonnen – of nog meer – gaat. De investering in een Objectboek is daar een fractie van. De meeropbrengst? 

​

Nou, heb je even?  

​

Allereerst vergroot je, met het aanbieden van een Objectboek, de kans op het binnenhalen van de opdracht. Omdat je je onderscheidt van je conculega’s. 

​

Is de opdracht binnen, dan bevordert een Objectboek de omloopsnelheid. De verliefde aspirant-koper kan immers op ieder gewenst moment door zijn of haar droomhuis ‘wandelen’. Zal steeds verliefder worden, sneller beslissen en meer willen betalen. Win-win, voor je opdrachtgever én voor jou!

​

Het laat zich lastig meten, maar uit de feedback die wij krijgen concluderen wij dat een Objectboek positief bijdraagt aan de opbrengst. Een huis kopen is en blijft emotie. Het is dus zaak dat de communicatie de meest positieve sfeer, beleving en lifestyle presenteert. De beeld-tekstcombinatie van een Objectboek doet precies dát. En om een oude rot in het makelvak te citeren: ‘Als ze verliefd zijn, kun je meer vragen.’ 

​

En dan is er nog een bijkomend voordeel. Want de ervaring leert dat een Objectboek, ook ná het sluiten van de deal, niet in de prullenbak verdwijnt. Zowel koper als verkoper bewaren het als ‘herinnering’. En laten het aan hun familie en vrienden zien. Die zien dan wel mooi jouw naam en logo! Overigens staat zo’n stapeltje Objectboeken ook buitengewoon fraai en professioneel in jouw wacht- of vergaderruimte. We geven het maar even mee…

 

Wil jij je opdrachtgever ook zo’n indrukwekkende ROI bieden. En zelf ook de vruchten plukken? Bel dan Willem Huyzer op 06 20013195 of laat hier je contactgegevens achter.

bottom of page